Grenade

Har inte haft tid att skriva, haft och har fullt upp hela tiden.
köket rivs och gör vi inte det så måste vi passa katterna.
har köpt en liten söt kattunge, Saga.. hur söt som helst
och såå liten :) bilder kommer när jag hämtat min sladd
hos mamma imorgon. på torsdag ska Saga vaccineras,
hennes första vaccination :) men det kommer gå jätte bra.

Tindra har haft svårt att acceptera hennes nya kompis,
hon förstår inte att saga faktiskt ska bo här, så det går
långsamt framåt men det går :) man är ju allmänt känslig
och det gör inte saken bättre.. men nu har Tindra fått in
några smällar på Saga, och tvärtom så det borde ge sig snart.

Jag slutade på min praktikplats, trivdes förmodligen inte.
fick mag smärtor osv.. så nu ska jag förhoppningsvis
börja på rosenbad igen eller lösa det på annat sätt.
Nu när jag går hemma och väntar på en praktikplats
eller en lösning, så lägger jag extra mycket tid till skolarbetet.
Börjar skolan på torsdag, första skoldagen efter jullovet.. så än
har jag inte kunnat börja med något arbete, kollade med min lärare
om det var något prov men iiicke.. fick också veta att jag fick godkänt
i religion provet, good!

alla bilder är på min kamera, så det får bli fåtal nyårsbilder

jag & lillebror


jag & maria


Kommentarer
Postat av: chrissie

De är inte ofta två honor kommer överrens. Ska man sätta in en ny med en hona så borde de va en kastrerad hane, eller sätta in en ny hona hos en hane.

Dom är riktiga bitchar, man fattar ju varför de kallas catfight iaf...

Hoppas dom kommer bättre överrens snart ;P

2011-01-12 @ 17:25:30
URL: http://chrisswi.blogg.se/
Postat av: Madde

hos oss gick de kanon me att ta in ny hona, alla katter e kanske olika... vissa mer bitchiga än andra. Tindra kanske bara e en liten bitch. HAHAH.



PUSS FRÅN SIS!

2011-01-13 @ 11:06:02
Postat av: Angelica

Dom säger att man absolut inte ska köpa en hane efter man köpt en hona, dom märker revir och kan göra de i hela lägenheten.. så det fick bli en hona :) Och nu är dom bästa vänner, typ. det tar ju ett tag, men det går absolut framåt..



jaa syster, tindra e en liten bitch haha.. förutom nu när hon löper ;P Puss

2011-01-14 @ 07:47:39
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0