Dagen efter

ja, dagen efter nyår och jag har varit sjukt seg idag.
Har ätit gott (fläskkarré, pommes & bea) och umgåts med min älskling!
och jag tycker att nyår är överskattat, jag vet inte varför men det känns
inte som att det är något speciellt förutom att det blir ett nytt år och en vanlig fylla.
hur kul är det att ligga bakis och må dåligt, och hur kul är det egentligen att fira
ett nytt år? Hm.. nästa år skulle jag kunna ligga hemma med en stor godis påse
istället, faktiskt.. jag hatar att vara bakis, det värsta som finns!

nu ser jag fram emot sommar & studenten.
skolan börjar om ca en vecka, tror att jag behöver plugga
på ett prov i historia? om jag inte minns fel, får kolla upp det.
nu är det inte långt kvar i skolan så nu ska jag fixa godkänt i dom få 3 ämnena jag har kvar.
fick reda på att jag fick godkänt i idrott, så det behöver jag aldrig mer ha :)

nu ska jag sova, godnatt & trevlig fortsättning på det nya året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0