Skulle publicerats Aug. 31, 2010

Ja och nu var det en ny vecka, super trött & har ont i kroppen - ont överallt.
Jag har varit hemma och vilat upp mig idag, riktigt skönt! Imorgon ska jag gå till praktiken
och slita sönder mig haha, jag ska vara hemma om jag ligger med 40 graders feber eller
är döende! Det är faktiskt mitt sista år och jag kanske inte borde känna av så mycket av hur jag mår,
men igår hade jag sjukt ont i magen (mellangärdet) och även imorse, seg i huvudet, lite feber, huvudvärk..
Det börjar bli väldigt kallt ute och det kanske är vädret som spökar? Jag längtar ifs till vintern :) myspys!
Det är hur härligt som helst att ta en långpromenad i snön när solen skiner så att man nästan blir bländad
när den lyser ner på snön, de glittrar så fint.. Lägga sig i soffan med varm chocklad & vispgrädde, duntäcke
och en mysig julfilm :) haalloj, hur mysigt är inte de!

De händer några få roliga saker under detta år, det är ju faktiskt bara 4 månader kvar av år 2010.
- min & andras födelsedagar
- kryssning
- julafton
- nyårsafton

det händer säkert fler roliga saker :)
nu kom ida och hennes syster.. byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0