När jag släckt en ångest väcker jag en annan

Ja men så var det måndag kväll & jag dricker kaffe.
väntar på att idol ska börja, ett tag kvar.. suuck :)
idag har jag varit hemma och vilat, blir hemma imorgon
också för att verkligen bli frisk nu.. stackars mina lungor :(
men ner med fötterna och upp med huvudet, så var man
på ett bra humör igen :)
snart är det min 18års dag, kryssning, roadtripp.
händer massa roliga saker nu, ih me like!

Jag och mia har bokat in en roadtripp 2-7/11,
vi börjar från sthlm till gislaved & ullared.
så ja, är det någon som vill ha sällskap av
två mycket kloka och fräääsha brudar så
är det bara att säga till, mh bra ide! :)

NEHE nu säger mamma att det inte
är idol idag, buhu! jag som ville se de!
Om man kanske skulle vara med i
halv åtta hos mig?  haha kul ju :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0