Things i'll never say

I'm back on track, eller?
skolan och praktiken tar väldigt mycket tid i min vardag och
jag är helt slut efter dagarna. så det är anledningen till att jag
inte skrivit, men ja vilket fall som helst så är jag sjuk nu och
det är inte alls roligt. Förkyld, hosta och ont i hela kroppen.
Imorgon blir jag nog hemma för att försöka friskna till,
varit hemma hela helgen och tagit det lungt. Hoppas på att
bli frisk snart :) Om två veckor fyller jag år, känns som om det
var igår jag sa "6 månader kvar". Tiden går fort har jag märkt,
även dagarna jag inte skrivit här i bloggen.. de va ett tag sedan!

Kortfattat om dagarna jag inte skrivit om här i bloggen:

Varit väldigt mycket med min kära vän Madeleine -
en tjej som får mig att må riktigt bra och förstår mig
vad det än gäller, väldigt lika med andra ord!
Otroligt mycket kärlek till henne.

Träffat min syster - madelene <3

Övningskört en hel del med pappa

Festat & haft kul med nära och kära.

Ikväll har jag bara tagit det lungt, varit hemma precis
hela helgen förutom en liten stund igår men de blev
en lugn hemma kväll istället för en full ute kväll.
Patricia kom förbi en stund, saknat den tjejen!
Ska alldeles strax sova, vila är det bästa man kan göra
när man är sjuk. Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0