breathe easy

Godmorgon tänkte jag säga, men klockan är ju snart 2..
Idag har jag sovit, tvättat, legat i soffan & nu kom jag precis
ut ur duschen. jag verkar inte bli friskare, hostan & förkyldningen
håller i sig :( jobbigt & irriterande.. funderar på att vara hemma
imorgon också, känns som att jag inte alls kommer må bra
efter 8 timmars pass.. eller? hm får fundera lite på de..
tills vidare så ska jag nu sätta mig vid köksbordet & plugga,
har ju faktiskt prov på fredag - naturvetenskap... kuligt, nej!
Ska göra en skiss för mitt projektarbete också, måste nog sätta
fart med de.. börjar arbeta med det på torsdag, det kan däremot
bli rätt intressant & roligt :)


blir alldeles snurrig när jag hostar...
aja nu blir det att plugga


and if that star would fall, i would be nothing at all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0