18års firande

Jag är trött och borde absolut sova, men jag har saker som jag måste fixa innan läggdags!
Ikväll har jag ätit god mat med min underbara mor, lillebror & jennifer.
Har handlat massa saker inför lördag också, nu är de klart!
Nu återstår bara allt som ska göras, vilket jag ser fram emot :)
Imorgon ska jag dekorera de som bjuds på lördag!
Om jag inte nämnt de här i bloggen så ska jag firas på lördag eftersom jag fyller år på söndag.
Släkt, familj & vänner kommer kl 15 till våran lokal här vid mamma.
Vi ska äta gott, fira mig och sen gå på krogen med bästa tjejerna!
Jag hoppas det blir den bästa födelsedagen på otroligt länge.

Imorgon blir det skola, idag var vi på medelhavsmuseet..
inte jätte intressant men det ger mig fortfarande närvaro, duktigt!

Innan jag går och lägger mig måste jag städa mitt rum,
lägga in alla kläder i garderoben åtminstonde.
Får skura golv och sånt imorgon.. jag lääängtar till lördag!
jag ska ha så himla roligt, firas av alla underbara människor
som jag älskar otroligt mycket!
Godnatt folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0