sådeså!

1. stängde av klockan i sömnen
2. det hade inte gjort något om mamma var vaken som skulle väcka mig.
3. jag väckte mamma, hon flög upp ur sängen (försov sig rätt mkt) medans jag
gjorde kaffe och tog det cool lungt..
nej inget fel med det, mamma var grinig och skrek
på mig och undra hur jag kunde ta det sååå himla lungt, hallå jag ska stå
på en gymnasie mässa och jag skiter allvarligt i den. Representera våran
skola? ah jag skiter i vad andra väljer att gå. Hade det varit så att jag försov mig till jobbet hade jag flygit upp lika fort som mamma! SÅ jag sitter fortfarande hemma och tar det cool-lungt..
Jag ska snart duscha och njuta av dagen, påfyllning av
kaffe sker också snart! HA EN BRA DAG ALLIHOPPA! :)


Kommentarer
Postat av: Tutte

"Gilla!"

Hallå, när ska vi träffas då? :)

2010-11-25 @ 19:11:16
Postat av: angelica

När du vill hjärtat

2010-11-25 @ 22:38:25
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/
Postat av: Anneli Carlén

Haha... Ja du min llilla unge :) Jag blir ju totalt upp och nedvänd när jag försover mig. Har ingen aning om vart jag är och så undrar jag i bussen...hm... undra om jag fick på mig kjolen, känner efter och puh, den satt där...

2010-11-26 @ 18:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0