Baby, the sky is falling down

Du gör mig galen, idiot

hade det fantastiskt - bäst på denna roadtripp!
Ville dock inte åka ifrån Emma :( men hon kommer till
Sthlm imorgon och vi ses snart igen!

Det var sjukt mycket folk på Ullared, måste alla tänka precis
som oss.. haha, när vi gick där ifrån vid 5 tiden så var det
ingen kö in och det skulle ju absolut ha varit betydligt mycket
skönare att gå in då istället för klockan 11. Men det tar som sagt
ett bra jävla tag att shoppa färdigt, många fynd ;)

Det var GULD VÄRT att åka iväg, underbart!
Vi är tillbaka snart igen :)
Vi var på "krogen" i fredags & vi kom hem kl 7
på morgonen.. vi festade gärnet i en turné buss med grabbar.

Igår när jag kom hem och la mig i soffan mådde jag genast dåligt,
så idag är jag hemma & mår inte alls bra :( sjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0