time to sleep

igår hade vi jätte mysigt, Celina kom förbi också med gitarren och spelade lite medans titti sjöng :) mysigt!
imorse efter att jag och titti ätit frukost åkte jag och träffade min syster, vi åkte till berga och kollade på hästar osv. idag har varit en riktigt bra dag, vi åkte hem till pappa och åt middag.. himla mysigt!
men nu sitter jag här själv, vilket inte är jätte roligt men det är väl bra också?
lära sig att ta hand om sig själv.. det är sjukt hur beroende man är av varandras sällskap.

imorgon ska jag träffa min syster,
ska sätta ihop en garderob och lite såntdär!
ska alldeles strax sova, ska leka lite med tindra bara.. gos kisse

det är sjukt hur man kan falla pladask utav några vissa anledningar, men ändå stanna.
varför vill man egentligen utsätta sig själv för det när det finns saker i livet som är
viktigare och andra som är värda ens tid. man tar livet förgivet.

Kommentarer
Postat av: lollo

Kul att höra att du mår bra, det är viktigt. kram

2010-05-23 @ 09:20:16
Postat av: angelica

<3

2010-05-23 @ 10:47:06
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0