one of it

Ny duschad och klar för sängen!
Upp tidigt och jobba imorgon då, det är inte långt kvar..
Om ett år står jag på flaket och är stolt över mig själv, förhoppningsvis haha!
Så nu gäller de att ge gärnet sista året, yesyes.
Imorgon bitti runt 10 tiden kommer tommie hem men då har jag ju redan åkt
till jobbet, så får inte se han fören imorgon eftermiddag.
Jag får väl springa hem från jobbet!

Inatt hade jag för övrigt en riktigt hemsk marddröm som jag försöker glömma....
Ska jag behöva vakna helt svettig och förstörd?
Sist jag hade en sådan dröm, visade de sig hända natten efter.
Låt mig vara dumma dröm, SLUTA! ! !

Vill tacka min syster Madelene för en underbar helg, oslagbart!
Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur glad jag är
för att du är du, för att du är min syster!
Jag älskar dig


Mys låt.

Godnatt gott folk


Kommentarer
Postat av: Madde

tack själv, världens bästa syster å moster. de får vi göra flera gånger... mys mys :)

2010-05-25 @ 19:43:54
Postat av: angelica

ja de får vi absolut göra :) <3

2010-05-25 @ 21:08:28
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0