läggdags?

Dålig uppdatering, ja de kan man nog säga.
I måndags och igår jobbade jag,
idag var det nationella och nu är de lång helg.
Imorgon kommer tommies mamma m. familj
och ska väl typ fika, fira tommie eftersom han
fyller år på fredag.. Vet inte alls vad jag ska göra
på fredag men vi får väl se, suck!
På lördag ska jag iaf fira min käre vän amina som blir 19 år!

ah det är väl mina planer..
imorgon har vi tvättstuga också, kl 11-17.

idag har jag shoppa kläder, fick ju ett presentkort
i julklapp av pappa och nu har jag använt de,
har 500 kr kvar på presentkortet så de e nice :)
kanske köpa skor eller något annat roligt.
Köpte en adidas tröja och en puma, UR SNYGGA!

Har solat ikv, nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och sova
så att jag kommer upp imorgon i tid.. Kanske ska träffa
syster också..  natti puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0