Ghost of me

Dålig uppdatering, 4 dagar utan ett ända ord.
Vilket har varit skönt, jag har inte suttit vid datan överhuvudtaget!
De har hänt "lite" skit saker och jag är inte alls på humör för att
sitta vid en data. Livet är inte stabilt för tillfället.


När vet man att det är dags att gå,
när tilliten är försvunnen och hjärtat slutat slå?
it doesn't matter how hard i try

du säger att de aldrig skulle ha hänt,
*** säger att de garanterat hänt,
älskling vad vill du att jag ska tro?
jag är bara en människa


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

När jag kommer till Stockholm,ska du få massa kärlek utav mig.. det behöver du! <3

2010-05-17 @ 23:46:48
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Mirandasmamma

finns här för dig pluttis...<3

2010-05-18 @ 08:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0