white trash beautiful

just för tillfället är livet skit tråkigt, förutom att dom man älskar är lika speciella i
livet precis som vanligt. Men det händer ingenting i livet, och när ska de ske då?
jag vill ha ett jobb så att jag får massa pengar, så att jag kan shoppa & leva normalt,
det är inte normalt att inte kunna shoppa, lr vadå? ^^

så jag vill bli rik,
jag & min älskling ska iallafall göra något som är riktigt nice,
så ah.

ska gå till styrelsen/ordförande & fixa ett solkort
till mig och tommie, vi får sola hur många gånger
om dagen vi vill & hur lääänge vi vill, dendu!

det verkar som att förskylningen och hostandet bara blir sämre & sämre,
så de suger. jag sitter och dricker kaffe, precis ätit frukost.
tänkte vila en liten stund i sängen, aaa men tjena, börja hosta direkt.

jag ska göra en stor förvandling, en vacker dag

Kommentarer
Postat av: Vicky

Åh vill också sola, är vit som en albino.. men vågar inte :o

solade alltid förut så, får väl bita mgi i kragen bara!

HA en bra dag! kram

2010-03-23 @ 14:25:55
URL: http://parentlicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0