tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år?
23
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
tommie & patricia
3. Hur lång är du?
162
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
johan falk
5. Vem ringde du senast?
mamma
6. Vem ringde dig senast?
mamma
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
" ja de gör jag. puss "
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror nog på vad saken gäller
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
skilda
10. När såg du senast din mamma?
i söndags, SAKNAR HENNE
11. Vilken ögonfärg har du?
blå
12. När vaknade du i dag?
kl 9 typ
13. Vilken är din favoritjulsång?
snart är de jul igen
14. Vilken är din favoritplats?
vet inte?
15. Vilken plats föredrar du minst?
Akuten
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
förmodligen inte i haninge?
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
don't remember
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
idag när jag kollade på en video från säfsen,
när min lillebror ramlar två gånger i skogen :D
19. Hur stor är din säng?
180x200
20. Har du stationär eller bärbar dator?
2 bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
utan
22. Hur många kuddar har du i sängen?
4 st - 2 till mig & 2 till tommie
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett
24. Vilka städer har du bott i?
Stockholm
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
beror på vart man ska gå?
26. Är du social?
sällskapssjuk, så jo de är jag väl?
27. Vilken är din favoritglass?
sorbet
28. Vilken är din favoritefterrätt?
bär i ugnen med vit chocklad <3
29. Tycker du om kinamat?
love it !
30. Tycker du om kaffe?
Ja, kaffe med mjölk är ett måste


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0