sääfsen

jag är helt slut, de ska faktiskt bli skönt att komma hem & ta de lungt.
när jag kommer hem imorgon ska jag lägga upp bilder från denna resa :)
vi har haft roligt men jag kan LOVA att det är så jävla svårt att åka skidor
och hänga med alla andra när man aldrig någonsin åkt.
haha, första dagen var en katastrof, första BARNBACKEN var hemsk.
efter 4 åk var de upp i dom stora backarna, jag kan åka men jag
behöver tammefan lära mig att svänga hah!
fyfan vad jag har skrattat under dessa dagar, både marcus & jag har
åkt in i skogen, ramlat i snöhögar, skidorna rakt upp i luften.. hahah
de e nästan ofattbart, allt ser så enkelt ut men det är fan inte enkelt
när man väl står på dom där jävla skidorna haha, upplevelse kan man säga ;)
jag har ont precis överallt, ramlade och typ vred knät två gånger, INTE skönt..
så idag blev de bara 3 åk ungefär och sen blev de hemgång för min del, ajaj.
imorgon åker vi rätt tidigt, är hemma vid 4-5 tiden.

nu ska jag nog lägga mig och vila lite, svin trött.
PUSSSSS


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

hahaha, jag sitter och skrattar :) så jävla söööt!

Jag kan se framför mig, hur du har panik och inte kan svänga, sötnöt! <3

2010-03-10 @ 22:32:58
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Anneli.Carlen

Det är inte lätt gumman... Men tycker man det är kul så står man ju ut..haha.. Skrattar också, kan se dig och Marcus ligga med skidor som plockepinn...Puss och kram på er!

2010-03-11 @ 09:39:33
Postat av: ANGELICA

haha såfort jag tänker på alla jävla gånger jag och marcus ramlat så skrattar jag, det är nästan oförståligt :D haha!



Puss på er <3

2010-03-12 @ 15:44:23
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0