i want you sooooo bad

- ikväll ska jag till ikea med mamma :)
- imorgon ska jag till vårdcentralen & lämna prover
- på lördag kommer förmodligen min älskade moster, miranda & björn
till oss och kollar på lägenheten och äta middag! jennifer kommer också <3 LOVELY
- på söndag åker vi till säfsen, fan vad underbart!
jag, tommie, pappa, marcus, madde, andreas, daniel, nova, liselotte, rebecca, olivia, lucas
och vi kommer hem på torsdag :)

idag kom min syster & daniel hit.
vi fikade, kollade på lägenheten och pratade massa.
& som jag sagt TUSEN gånger förut så älskar jag min systers sällskap,
de e något alldeles speciellt.

jahap, vad gör man nu då?
jag har diskat, städat lite och FÖRSÖKT hänga upp gardinstången
men de gick inte riktigt som jag ville, jag e lite svag i armarna tror jag :$ :)

jaja, kom på att jag ska duscha
byyyyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0