btw

jag var ju hos läkaren igår & skulle kolla om jag hade halsfluss
eftersom jag har så himla ont i halsen, förskyld m.m.
men det var inte halsfluss, hade de varit halsfluss hade jag
iallafall fått pencilin och smärtan hade försvunnit men nu
är de virus och man vet egentligen inte hur länge de kommer
göra ont, så de suger. jag vill ju bli frisk nu, vart sjuk i 2 veckor.
om inte annat är de pinsamt att vara borta från jobbet i en månad
och sen jobba en vecka & sen ha påsklov i en vecka.
Eftersom att jag hade sportlov 1 vecka,
ledig 1 vecka då jag åkte till säfsen
& nu sjuk i 2 veckor.
nästa vecka jobbar jag & veckan efter de är de påsklov, hm inte bra!

ska ta mig tid och träffa min käre vän maria snart,
de har gått alldeles för lång tid sedan vi sågs.


____________________________________________________________________________

På lördag har jag och Tommie 8 månader <3
happyfejs


Kommentarer
Postat av: maria

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-03-25 @ 11:20:26
Postat av: Angelica

<3<3<3<3

2010-03-25 @ 17:24:23
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/
Postat av: Anneli.Carlen

<3<3<3<3<3<3

2010-03-29 @ 12:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0