oups!

Jätte dålig uppdatering, men jag har haft tankarnaq någon annan stans.
Har knappt suttit vid datan överhuvudtaget, vilket har varit jätte skönt!
Jag har för de mesta umgåts otroligt mycket med min kära vän mickan,
har även träffat andra underbara vänner, även min fina moster m. familj.
Dagarna har gått så jävla fort, gjort saker hela tiden för att inte tänka så
mycket på allt som händer men tankarna har ändå gått till dig varje dag,
inte en dag går utan att jag tänker på dig. Men en liten uppdatering då..
Hm, kommer inte ihåg när jag blogga sist men under dessa dagar har
jag som sagt umgåts med mickan. I lördags åkte jag och titti in till stan
för att överraska min älskade mamma. Hon & greg förlovade sig och vi
satt på en resturang/krog och väntade där & sedan flög fram och hon blev
väldigt glad, efter lite ost med kex och champagne med jordgubbar åkte jag
och titti till mickan, grillade & hade de mysigt.. De kom några vänner lite senare
och var här någon timma, sen blev de sängdags.. super trötta tjejer hihi :)
Igår åkte jag och min lillebror till gullmarsplan vid halv 12 tiden, moster m. familj
hämtade oss där och vi åkte till långholmen där Greg har sin segelbåt..
Där var det mammas närmasta vänner och Gregs närmsta, vi sjöng och spelade
gitarr på bryggan och hade så jävla mysigt, helt otroligt! Grillade och drack massa
bål m.m.. En mycket lyckad dag, tack för den dagen! <3
När jag kom hem duschade jag och sen åkte hem till mickan, vi tog en promenad med
Qira och sen blev de jordgubbar med glass och en film, myspys!

idag har jag/vi inga planer, får se.. lungt blir det iallafall!
sitter hos mickan och väntar på att hon ska komma hem,
hon är och jobbar :)

lite bilder från i lördags;

madeleine baby

en liten jag

glada

mickan <3

steven & mickan

näsa i ögat hihi

jag & underbara madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0