Hey

God eftermiddag.
Har precis ätit korvstoganoff m. ris.. PROPPMÄTT haha!
Igår var en mysig dag/kväll, träffade mamma efter jobbet.
Vi åt thaibuffé och det var riktigt gott, efter de gick vi till
h&m och kollade runt lite och sen gick vi på Bio.
Såg filmen "Last song", den var riktigt bra.
Alla grät under halva filmen ungefär, sorlig men samtidigt
en sjukt bra och rolig. Så den filmen ska ni absolut se!

Idag har jag varit hemma, hade migrän.
Men jag tog en promenad mitt vh centrum
för att handla alvedon och efter de till
min syster och drack en kopp kaffe.

Imorgon blir de iallafall att jobba,
huvudvärken är minimal så de borde
ge sig helt snart tycker jag.

Nu ska jag lägga mig i sängen en stund, återkommer ;)

Trailer


Kolla på hela filmen istället, ni kommer förstå vad
jag menar med att gråta sig igenom halva filmen!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja den var verkligen jättebra och sorlig :-) Myskväll :-)

2010-06-07 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0