Waka waka

Ta mig utomlands och låt mig leva ett ensamt typiskt liv,
istället för i denna hemska och händelserika kommun.
Jag skulle njuta av att bara sitta med en eller två nära vänner
på en strand med en god kall cider och bara tänka att livet är
rätt bra och lungt iallafall, här får jag inte en ända blund på dag tid.
Telefonen ringer och låter var och var annan sekund, jag blir tokig
och irriterad.. slutar med en död telefon & griniga vänner.
Det är sjukt hur dagarna går upp och ned, som sagt..
ta mig utomlands bara.

123, tell them get of me


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

kom <3

2010-07-29 @ 02:03:51
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

såå söt!

2010-07-31 @ 04:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0