heyhopp

Hej "alla" läsare.
Jag var hos min kära syster igår och hon fråga om det var blogg torka på gång.
Haha jo de kan man ju lätt påstå, men vem läser ens min blogg i detta fina väder?
Jag har iaf mycket att berätta kan jag ju tala om, men bilderna som kommer upp
får tala lite för sig själva. Hoppas ni haft en bra sommar såhär långt, min har varit
underbar men nedgångarna har besökt mig och spelar ett spel men jag klarar mig
ändå. Jag har solat, badat, träffat vänner & festat... vad annars? ;)
Igår var jag på söder med några vänner och drack en super duper god drink, mhm!
jag och jennifer skulle upp vid 8 imorse för att ta en riktigt lånv promenad innan
värmen kom men vi vakna alldeles försent så vi har legat i poolen i 3 timmar på en madrass.
Vi ska göra oss iordning snart, äta lunch och sen handla mat osv, IKVÄLL ska vi iallafall ut & gå.
Nu hinner jag faktiskt inte skriva mer, mycket står på listan haha :) hare bra i värmen!

bilder från helgen


näeee de går alldeles för långsamt att ladda upp bilderna så
det får räcka med dom här :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Jag läser den i sommarvärmen, de e föööör varmt vissa dagar för Nova att vara ute... hahah

2010-07-08 @ 19:11:48
Postat av: angelica

jo de kan jag förstå syster haha :) vi ses iaf nästs vecka <3

2010-07-09 @ 11:02:24
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0