today

idag har jag varit hemma, tommie & jag hostade i kör inatt.. somnade sent och när jag sover dåligt,
så blir de inte bättre i skallen, så självklart fick jag migrän imorse när jag vakna.
känner att jag bara skulle stå i vägen, i köket så jag tar nya tag imorgon och kör gärnet på jobbet :)

igår gick jag och tommie på 3 visningar, de känns ju lite konstigt faktiskt men
känslan är skön hihi :) idag ringde 1 utav 3 mäklare och frågade om tommie
fortfarande var intresserad utav lägenheten och skulle ringa imorgon igen :)
och en annan mäklare smsa/ringde tommie och sa att en kille lagt ett bud,
jag tror inte att de blir något på den lägenheten för de e en 1a, de skulle funka
att flytta dit men de blir lite trångt och de e inte nödvändigt men vi får se,
blir nog inte den iaf.. vi får se vart vinden tar oss höhö.


nästa vecka ska tommie åka till sälen,
inga kommentarer. antar att vårat
förhållande kan bli starkare pga de
men i don't say a word.

jag har städat tommie rum, damsugit, gjort rent & plockat så att de ser fint ut, tummen upp ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0