söndag

blääääuuu på att vara utan min älskling, de suger OTROLIGT mycket!
jag hoppas den här veckan går SKIT fort.


idag har jag fikat med maria i centrum, köpte massa saker till
hennes lägenhet m.m :) kuligt!

imorgon blir de att jobba, sen träffa syster & rida hennes
sjukt stora häst :)

och jag är inte ensam om att inte vilja vara själv när ens älskling åkt,
så jag har typ pratat med alla tjejer & kollat om dom kan ses,
såhär ser resten av veckan ut:

tisdag - jobb, träffa patricia
onsdag - jobb, träffa jennifer, äta oss tjocka, umgås & sova.
torsdag - skola, på visning med tommies mamma, kolla film & äta godis osv med titti
fredag - skola, sen?
lördag - tjejkväll hos maria, äta gott & ha de mysigt <3
söndag - ÄLSKLING KOMMER HEM, ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN! <3


älskar tommie <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

men gud vad du överdriver om tommie, alla förstår att du älskar honom redan, tror nog han vet det också.

2010-01-18 @ 15:27:44
Postat av: Anonym

vadå överdriver? bara föratt du inte har någon pojkvän!

2010-01-18 @ 16:37:48
Postat av: angelica

Någon som inte vågar stå för de man har att säga, uppenbarligen. Så jag har ingenting att säga dig, fega jävel!

2010-01-18 @ 17:35:39
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/
Postat av: Anonym

du träffar dina kompisar när du inte har din pojkvän? shyst

2010-01-24 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0