fredag

väntar på svar från lägenheten, nu ska vi inte roppa hej fören tåget gått, som man säger..

sitter och väntar på tommie nu, ska äta middag hos pappa :)
dom har precis börjat äta men min älskling har varit duktig och jobbat till nu
så jag väntar på honom så att han inte sitter själv och äter sen.


Säfsen i dalarna 7/3 - 11/3
nybyggda stugor, fräsha & gott om plats! :)
2 stugor bokade hihi.
Pappa fyller 50 år 7 mars & vill bjuda på
en liten resa, han har bjudit :
Mig
Marcus - lillebror
Tommie - min älskling :)
Liselotte - pappas tjej
Olivia - liselottes barn
Rebecca - liselottes barn
Andreas - Storebror
Rebecka - storebrors tjej
Madelene - storesyster
Daniel - storesysters kille
Nova - Daniel och maddes barn
+ pappa såklart..
vi blir 12 personer :) så mysigt!


Kommentarer
Postat av: jennifer

ja det tycker jag att vi ska göra sötnos :)

2010-01-16 @ 13:56:58
URL: http://juff3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0