En ny dag

Igår var jag hos läkaren, kollade min mage eftersom jag har ont och får kramper i mellangärdet.
när jag fick ont för första gången, för ett år sedan så sa dom att jag skulle äta Rennie, dvs tabletter
mot magkatarr typ och dom trodde jag hade magkatarr men dom har aldrig riktigt kollat de men
nu ska jag få svar, tagit massa prover och ska få svar på torsdag så vi får se vad proverna säger.


Idag åkte jag, tommie & mamma till Ikea.
handlade faktiskt rätt mycket grejer som vi ska ha när vi flyttar, till nya hemmet :)
det är alltid bra att börja i god tid & man blir mer taggad till att flytta när man börjar
handla till lägenheten.. Visning på söndag hihi :)


jag börjar bli sjuk, förskyld :(
imorgon kanske jag ska till stan med jennifer om jag mår bra
annars ska vi hem till mig och fika, äta middag och umgås! <3

Tommie Lundgren <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0