buuuhu

Läskigt, den 9/2 kl 09:00 ska jag till handens närsjukhus,
ska till en doktor och göra en undersökning som heter gastroskopi..
jag orkar inte ens tänka på de eller se bilder men såhär ser de ut:



dvs en slang som dom tar genom munnen ner till magen, inte fräscht!
dom ska kolla i mellangärdet på mig, eftersom de hugger osv där och proverna
som jag tog visade ingenting, de bästa sättet att få reda på om det är något fel
är att se hur allt ser ut. så ja, jag är fett rädd haha.. men de kommer gå bra,
inte äta eller dricka på sex timmar innan undersökningen & man kommer inte
kunna äta eller dricka på typ en halvtimma - timma efteråt för jag ska få bedövning
i halsen så att kräkeffekterna inte reagerar, ni vet ju hur de är när man stoppar något
ner något i halsen, blä! jag som hatar att spy, tur att man får "bedövning" i svalget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0