23:08

och jag är lite sjukling, inte så kul att vara dunder förskyld men de går nog över snart förhoppningsvis :/
imorgon ska läkaren ringa och säga resultatet av proverna som jag tog i måndags.
nu ligger jag i sängen iallafall med min älskling, inte för att han tar hand om mig som är sjukling
men de gör inget :) huvudsaken jag har honom bredvid mig, hans närhet! <3

på söndag ska jag och min älskling som sagt på visning, hihi :) härligt

nästa vecka börjar skolan, de suger men de e väl snart lov igen höhö.
ska söka lite extra jobb också, typ en gång i veckan eller nått,
någon som kan ge förslag eller har något? :)

nu ska jag mysa med baby lite, pppusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0