hey there

fick typ värsta blogglusten hah..
sitter och väntar på att kaffet ska bli klart, KAFFEÄLSKARE!
minst två koppar om dagen, annars fungerar de inte.

vart i skolan, pluggat & imorgon är de prov i Svb (svenska b).
de blir rätt mycket prov osv nu framöver.
nationella proven i Svb snart & två i engelska.
fan vad skönt att slippa de nästa termin, yeaah!

på lördag ska jag träffa Emma & om de finns tid
så ska jag träffa madde också.
ska hinna träffa min syster också en stund & fixa pappas
födelsedagspresent, men annars ser lördagskvällen lugn ut,
vara med emma & ta de lungt :)

på söndag ska jag kanske rida med min syster,
hon skulle kolla upp idag om den andra hästen rids på söndag.
annars ska vi rida varsin & ha kul, hihi.

ska nog fixa & trixa lite med bloggen
i think.

snart börjar Ghost whisperer,
sådeså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0