hello you

Jahap, sista dagen imorgon & sen är de sportlov
och veckan efter de blir de säfsen :) skönt!

Blev hemma idag, mådde skit illa igår kväll & magen var emot mig helt..
och nu har jag feber, inte alls mycke men de betyder att man ska ta de lungt.
får se hur jag mår under kvällen & imorgon bitti, skulle behöva åka till
skolan en stund iaf och lämna in arbetsuppgifter & göra ett prov.

IMORGON ÄR DE INFLYTTNING OCKSÅ,
hela denna vecka har vi fixat & hållt på i lägenheten,
målat alla rum & imorgon sätter vi upp en tapet, fondvägg i vardagsrummet :)
jag och pappa hämtade tapeterna igår, hihi..
kommer inte ha tillgång till internet i lägenheten på ett tag,
har beställt bredband men de tar nog 1-2 veckor innan vi får de.

på lördag ska jag och tommie till Ikea
och handla mer saker :)

nu ska jag vila lite, ingen lust att vara sjuk
som jag är på VARJE lov.. byee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0