20 days left

träffa älsklingstjejen på tor & lör <3

gastroskopin gick bra, somnade som en stock efter den lugnande sprutan haha! :P
trodde jag bara skulle bli lite lugn, men han sa att man kan somna av den eller
börja prata skit men jag somnade haha, vaknade när allt var klart & de är jag glad
över, orka kolla hur sin mage ser ut haha! får se vad proverna osv säger nu då, dumma mage.

snart får man börja packa, nästa helg.
magkänslan är ju otroligt stor & jag hoppas verkligen
på dehär nu. jag tror att livet just har börjat, de blir vad jag gör de till.

OCH JAG HAR FÅTT VÄRLDENS SNYGGASTE & FINASTE
KAFFEBRYGGARE AV MIN PAPPA <3 love you dad


saknar min moster! <3

Kommentarer
Postat av: Mirandasmamma

saknar dig med<3

2010-02-09 @ 13:41:04
Postat av: angelica

<3<3<3 älskar dig

2010-02-09 @ 13:43:50
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/
Postat av: Mirandasmamma

älskar dig<3<3

2010-02-11 @ 11:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0