something is wrong..

Ja, något är fel..
Jag känner mig helt överkörd, orkar och vill inte göra någonting.
Kroppen säger ifrån genom att ge mig mag smärtor.
Såhär har jag aldrig känt. att inte vilja gå iväg till jobbet, utan istället
bara lägga mig ner och grina. Jag kan inte sätta fingret på vad det är
som får mig att må såhär, men det kan inte fortsätta.
Jag vill inte må såhär och behöva känna som jag gör, så nu får jag
ta tag i det. Jag behöver också börja lägga upp mål för mitt pluggande,
så att jag har koll på allt jag behöver göra. ah, nu behöver jag ta tag
i livet och göra en förändring! Något trycker ner på mina axlar och det
kan inte fortsätta, och att behöva ha mag smärtor var och varannan dag
och känna som jag gör, rekomenderas inte. Det är sjukt påfrestande...

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men snuttis dåå! Ja finns här okej? <3

2010-12-07 @ 23:36:43
URL: http://jjeltsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0