siiiiister

Sitter hemma hos min syster och kollar på robinson, äter goa grejer & dricker coca cola.
På eftermiddagen åkte jag, madde & nova till mödravårdscentralen och lyssnade på
bebisens hjärtljud :) underbart! det är ju bara 8 veckor kvar tills bebisen kommer!
Köpte bebis kläder på ullared & beställde hem från H&M förut som dom fick idag, glaada
blev dom. bebis kläder är ju bland det bästa som finns att shoppa, mysigt.

Daniel (systers kille) ska köra hem mig senare, han ska hämta en kompis på arlanda.
Så jag slipper gå och åka själv, vilket är väldigt skönt. Även fast vi inte bor så långt ifrån
varandra så ses vi inte så ofta, tråkigt nog. Men när vi väl ses så försöker jag vara här så
länge som möjligt. Nova ligger och sover, mosters älskling. MYCKET kärlek till henne

Saknar min pappa, it sucks! har inte alls samma kontakt längre, pratar knappt i telefon.
Det är tråkigt men det är väl från bådas håll, men ah.. whatever!

Det är vinter nu och jag älskar det, idag när jag var påväg hem på förmiddagen
tog jag många fina bilder. Alla träd är vita och det glittrar överallt, såå vackert!
Jag ser inget negativt med vintern, förutom när bussar och tåg är försenad,
när man fryser ihjäl pga det... men då finns det en lösning, man får klä på sig!
Ja men faktiskt, jag älskar vinter mys!

Nu ska jag vara lite social! Ha det bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0