hos paatricia

det blev inget julbak hos syster idag, det skulle inte finnas någon ström på förmiddagen
och då kändes det väldigt stressigt att åka dit på eftermiddagen eftersom det är lill jul hos
mamma idag :) så jag gick hem till min fiiina twin - patricia.
vi har druckit kaffe och nu står det ravioli på plattan och myser till sig, gott!
vi ska väl gå ner till tvättstugan om en liten stund också, ur mysigt att umgås med
min underbara vän! hon betyder sjukt mycket för mig, för er som inte visste det :)

och som jag nämnde tidigare blir det lill jul hos mamma, vi ska åka till en resturang
och äta god mat och då tänkte jag kanske ta mig ett glas vitt till maten :) mysmys!

imorgon ska jag med min syster till mvc och lyssna på bebisens hjärtljud och kolla
så att lill killen växer som den ska :) sen ska jag träffa Amina!

nu ska vi äta ravioli och kolla på förhäxad, byebye

min fiina patricia & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0