bakis, jaahap..

Kvällen igår var underbar, åt god middag och drack vin till en början.
kl 10 satt vi fortfarande med mjukis kläder och osminkade, så vi fixade
oss iordning och sedan mer vin & singstar. sjöng som idioter, grannarna
undrade nog vad det var för fel på oss.. men vi sjöng ju faktiskt bara!
sedan blev det utgång och det slutade med fulla flickor.
idag mår man som man förtjänar, men det var väl inget nytt.
tack för igår tjejer, uuuuunderbart!
Amanda titti maria <3

Idag ska jag träffa madde, ska till stallet om en liten stund och rida hästarna,
bada & klippa dom fina! så slipper man göra det tiiidigt imorgon.
Eftersom madde valde att ha två VITA hästar så blir det lite mer jobb
med tanke att dom lägger sig ner och då är ju boxen inte bajs & kiss fri,
vilket resulterar GULA & BRUNA fläckar, bort bort!
Imorgon är det som sagt tävling i mantorp(?).
håll tummarna för min vackra vän & hennes fyrbenta! :)

Nu ska jag fixa det sista och sen blir jag hämtad. Ha en bra lördag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0