you found me.

Jag kan inte kämpa mig uppåt, men jag kan inte kolla bak för jag har förlorat för mycket tid.
Själen jag försöker få ned, som har fångats och dragits upp.
Och helt plötsligt är allt tomt och alla kort lagda.
Hjärtat hoppar från halsgropen till magsäcken och spelar ett spel.
Panikångesten och deppressionen talar helt för sig själva och har tagit över mig.
Det drar ihop sig inom mig, precis som en öppen hand till en knyten näve.
Det går inte en ända dag utan att jag känner - today i'm going down.
Det är någonting konstigt i min kropp, jag mår inte bra.
Känns som att någon sitter inuti och styr, hjärnan tänker inte alls desamma
som kroppen, why? i can't understand. Är det såhär det känns att vara människa
eller är det något som spökar inom mig och ogillar mig så pass mycket att det
tar både fysiskt och psykiskt? Panikångest attacker, de tar all energi... vill bara ligga
ner i en sekund och känna att jag lever, andas och få känna luften passera genom
hela kroppen.

"Humöret är oberäkneligt och föränderligt, andra kan uppleva dig som ombytlig, anpassande och opålitlig, känslokall eller aggressiv och dra sig undan, vilket naturligtvis inte gör det lättare för dig"

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej..



tittade in på din blogg och såg att du inte mår så bra. Vill bara säga att du verkar som en jätte trevlig tjej och du har jättefina bilder på dig själv. Tycker det är konstigt att han svikit dig, han borde varit glad och nöjd med dig som den du är. Så som du kände för honom..



Jag tycker du förtjänar en kille som behandlar dig med respekt och tillit!



/Linnea Norberg.

2010-08-06 @ 13:26:45
URL: http://frialinnea.blogspot.com
Postat av: Emma

Ska göra mitt bästa för att matcha in allt så du jan komma ner hit och må bra några dagar! <3

2010-08-06 @ 13:47:37
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0