Va inte emot mig, snälla mage!

Nu var det måndag och det är inte långt kvar tills skolan börjar men jag
ser lite fram emot de faktiskt, det är bara 8-9 månader kvar i skolan totalt
om man räknar bort röda dagar, lov, studiedagar osv.
Det är ju inte helt fel :) Eftersom jag praktiserar 3 dagar i veckan så sitter
jag med skolböcker endast 2 dagar i veckan, helt okej!
Idag har jag varit hos tandläkaren och fyllt en lagning som jag tappat
och slipat en liten bit av min tand som gick av på midsommar & efter
de övningskörde jag med pappa, vilket gick bra.
Varit hos nancy och fikat med mamma, vilket slutade med att magen
vände totalt och var emot mig, tror jag fått i min lite mycket mjölkprodukter
och det är kanske inte det bästa med tanke på att jag är laktosintolerant,
det känns som att det blir bättre men jag vet inte (peppar peppar ta i trä).


Jag var ju på power big meet i västerås för några veckor sedan
och såhär såg våran resa ut :)





















och den slutade såhär i bilen, men kvällen slutade inte här haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0