Stockholm cruising - lovely day and night

Super dålig uppdatering, men tiden bara rullar iväg och jag har försökt njuta
av mina sista sommarlovsdagar. igår var jag med ida & massa andra i stan, Sthlm cruising!
Vi hade så himla roligt och alkoholen slog över haha, underbart!









Imorgon börjar skolan, ska dock ut på praktik i 2 veckor så ja,
dagarna kommer tillbringas i stan på brunnsgatan..
Jag har ångest men samtidigt får jag känslan av att det kommer gå jätte bra
& om jag inte minns helt fel så tar jag studenten om typ sådär 290 dagar :)

Idag har jag inte gjort någonting speciellt, tog en promenad med mamma
till konsum och köpte godis som vi ska ha ikväll, delade på en pizza också så nu
blir det att ligga i soffan & kolla på tv ett tag, pöss så länge!


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

Praktik på Pontus kanske? :P

2010-08-23 @ 10:27:36
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0