Svar

Anonym om Läsare:
Vad har hänt med tommie och varför blev det som det blev?

Svar: Tommie och jag har kännt varandra i 3 år och några månader,
för 2 år sedan var han otrogen och det har gått lite fram och tillbaka
mellan oss.. Vi hade uppehåll i 8 månader och sedan 1 månad, vi har
dragits tillbaka till varandra men min tillit har aldrig varit tillräckligt
stark för att kunna släppa iväg honom och må bra. Jag la ner all min
energi men jag mådde aldrig bra, var bara orolig och fick svåra kramper
och stora klumpar i magen av oro. Jag var aldrig nöjd och det slutade med
att jag bara blev en bitterf*tta i andras ögon, jag tål inte hans kompisar
och kunde inte stå ut med att han umgicks med dem. Jag och tommie
älskar fortfarande varandra och har svårt att släppa taget om varandra,
men jag måste tänka på mig själv. Kan inte sitta och må dåligt, förbjuda
honom att umgås med sina vänner. Jag fick höra/veta att de sov tjejer
hos hans kusin med honom, dom var inte där när vi la på den kvällen
och tydligen inte när vi pratades vid på morgonen.. That's a lie,
jag vet aldrig om de hände något mellan honom och tjejen, hon påstår
att dom gjorde ett och annat men jag litar inte på någon utav dem så
då var det nog lika bra att gå.. Så aa, nu har du ditt svar " Anonym ".

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej, tråkigt att höra. Men du förtjänat någon bättre, någon som kan få dig att må bra iallafall!

2010-08-02 @ 00:28:01
Postat av: Madde

Jag håller med. man ska må bra för allt blir såååå mycket roligare å trevligare då =D

2010-08-02 @ 09:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0