Där ute finns en värld av långa nätter

Jag har inte så mycket att dela med mig tyvär,
ska dock njuta av mina sista dagar, mitt sista sommarlov!
i helgen blir det att festa till de, bägge dagarna..
hur ska jag orka upp på måndag? börjar iförsig kl 9..
Nej men nu jävlar, jag kanske ska njuta av alla dagar fram till
dagen efter studenten? Då blir det att jobba och då kan man inte klaga!

"Där går någon, för att bara få vara utan att förklara,
varför kärleken tar skada när man älskar varann, på ett sätt som bara någon kan.
Jag har försökt att träffa andra men det är inte så lätt,
jag har försökt att tänka bort dig på alla sätt.
Det är dags att lägga på, men att stanna känns så rätt.
Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut."

Hungrig, pannkakor kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0