b-b-bakis

Helgen har varit upp och ned, vissa tar hand om mig & älskar mig för den jag är,
andra förvandlar saker och ting emot mig. Då sitter jag där som en idiot och försöker
förklara för mig själv, då ingen annan vill lyssna. Men till stor del har helgen varit underbar,
härliga människor som tar stor plats & lever med mig :)

Jaha, nu var det bara en vecka kvar.. sen börjar man helt plötsligt i skolan,
det blir nog tidiga kvällar denna vecka då jag måste vänja mig vid att gå upp
halv 6 igen :( Men så är arbetslivet, kommer ju inte ifrån det.

Jennifer är påväg hit från jobbet, vi ska äta kycklig m. ris & curry sås, mums!
Sen går vi nog en liten promenad till konsum och köper något gott,
eller kanske åker till maxi.. vi får se :)

Idag mår jag som jag förtjänar, helt klart!
ehm japp, uppdaterar kanske senare!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0