wait til you see my smile

pratade precis med min syster,
hon ska komma hit imorgon med Nova, vi ska gå till lekparken
och sen ska vi gå hem hit och dricka kaffe och snacka gojja :)

på kvällen vet jag inte vad som händer, jag & tommie
hittar väl på något, kanske?
som sagt så händer de inte ngt super kul i livet just nu.
men man får se allt från den ljusa sidan :)

när jag var i skolan idag fick jag reda på att jag kommer
få ett betyg i idrott, i sommar.. vilket är nice, de finns
nämligen många andra i min klass som måste gå med dom
nya 2:orna efter sommarlovet, för att göra klart allt dom
missat, men icke sa nicke.. de behövde inte jag, hihi happyfeeejz!

nu ska jag kolla på tv, ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Anneli Carlén

Duktigt jobbat min tjej <3

2010-04-19 @ 11:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0