vad är de för fel?

jag blir snart galen, vad är de för fel på mig?
konstig i magen & mår illa till och från..
det är så jävla jobbigt, ont i magen har jag också.
magsjuka på väg kanske? återstår att se..

idag har iallafall amina varit här, druckit kaffe
och pratat massvis eftersom att de va ett tag
sen vi sågs. men de får vi ändra på :)

till middag blev de fiskpinnar med potatismos,
hade inte tagit fram något från frysen så det
blev ingen fredagsmiddag idag men de gör
inte mig någonting alls för jag mådde/mår
ju som sagt illa, fick i mig mat iallafall vilket
är bra. tommie sitter & spelar tv spel medans
jag sitter i soffan med datan och typ måste gå
på toa igen? synd om mig :(
får se vad som händer imorgon, orkar inte
tänka på de just nu.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0