tröttmössa

Idag har jag jobbat och nu är jag helt slut efter denna dag,
när jag kom hem åt vi middag, åkte och storhandla, åkte till pappa & sen
har vi packat upp all mat.. äntligen sitter jag med en kopp kaffe i soffan..


Imorgon är de nationella i Engelska - uppsats,
så jag slutar runt 11 tiden.
Jag sitter tills jag känner mig klar & kan gå.
Efter de ska jag hem och städa & sen laga middag.
Vid halv 4 ska vi åka till eskilstuna, FÖRSTA TÄVLINGEN
för tommie i år. pirrigt men riktigt kul :)
kommer komma hem rätt sent imorgon,
tävlingen börjar kl 7.. hoppas på bra väder också!


Kommentarer
Postat av: Helena

Lilla söta Meg. Ja, hon har haft ett bra liv och jag är säker på att hon får det jättebra i hundhimlen.

2010-04-30 @ 12:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0