tired

Idag har jag varit i skolan, fick ett papper där de stog vilka datum vi skulle ha nationella
i svenska, engelska & matte.. yeeääh vad roligt, hm not!
På tisdag ska jag till älvsjö på mässa, för dom som går på hotel & resturang,
ska gå runt och smaka på mat, mhm! gäller alltså att vara lite hungrig när man
kommer dit höhö.. vilket betyder att jag inte kommer jobba på tisdag, nice.

Efter skolan mötte jag madde i centrum, vi träffade amina & christin en stund,
prata lite och dom köpte kaffe på donken, jag kunde inte köpa kaffe eftersom
att dom inte har någon laktosfri mjölk på donken.. ajabaja!
efter de åkte jag och madde hem till mig, vi satte på kaffe och satte oss
på baksidan i solen.. mhm underbart, efter 2 timmar typ så gick vi till
pizzerian och käka & sen gick vi hit igen och drack en till kopp med kaffe,
sen kände vi båda att de blev lite mycket kaffe, fan två koppar borde
jag klara av? det brukar jag ju dricka.. madde däremot drack 2 donken
kaffe också, haha! Vi hade iallafall trevligt :)

& nästa fredag är de nationellt prov i svenska b - uppsats.
men de ska nog gå bra, de brukar bli några sidor när man
väl kommer igång och hittar på något att skriva om,
vi har ifs ett häfte som vi ska gå efter typ?
jaja de löser sig, blir skit bra.

ska plocka lite här i lägenheten, lägga in kläder i garderoben osv.
sen ska jag nog lägga mig i sängen & kolla på tv,
djurgården ska ju spela idag, ishockey men jag kommer bli
sur om dom förlorar så jag skiter nog i att kolla,
de kommer bli svårt för djurgården!

i helgen blir de lungt,
de e skönt! nu ska jag kila, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0