Slut på lov fram till sommaren, typ?

Dehär lovet har gått skit fort, men jag tror att det är för att jag faktiskt gjort saker hela dagarna.
Jag har träffat jennifer, amina, madde, träffat patricia, titti, haft tvättstugan m.m
så ja, kanske är därför? jag ska ifs plugga också & lämna in uppgifterna på torsdag
men det hinner jag, jag har inte speciellt mycket kvar. Tänkte fortsätta idag & på kvällarna
fram till torsdag, perfekt!

Tommies mamma, mormor & morfar gick för en liten stund sen,
vi satt ute på baksidan & fika.. mhmm, hur mysigt som helst
och nu värmer verkligen solen..

tommie & jag har precis ätit "middag",
de blev ravioli men ikväll tänkte vi göra
varma mackor om de är så att man blir
hungrig sen eftersom vi åt tidig middag.

jag får ont i magen & mår lite halvt illa
efter jag ätit :/ de känns inte så bra
OCH de är inte LAKTOS i de jag äter, hm?
min mage låter sjukt mycket också.
jaja, dumma mage
va emot mig, VAAAA DE!

När vi satt ute och fika så prata vi bland annat om min utbildning, gymnasiet osv..
och de slog mig att jag faktiskt tar studenten om bara ett år :)
Denhär sommaren blir de att gratta min kära vän amina som tar studenten, yeay!

Nu är verkligen sommaren påväg, på våran gräsmatta hitta jag dessa färgglada typer:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0