juste

Igår ringde pappa efter jobbet och fråga om vi skulle övningsköra,
så han hämta mig vid statiol eftersom att jag kom från jobbet med
bussen från stan, & precis innan dalarö vägen så stannar han & då
skulle jag köra, så jag körde dalarö vägen & årsta, små vägar & många kurvor
men det är ju bra att lära sig, det gick verkligen skit bra. Pappa kände sig trygg
när jag satt bakom ratten, de kändes bra! :)
Pappas bil är stor också, en firma "buss" typ så de va lite läskigt
att köra den om man säger så.

Så snart ska vi ta den rundan igen,
pappa skulle komma förbi någon dag i veckan också,
med motorcykeln :) det är ju finfint väder nu för att åka runt på den.

Jag ska plugga nu, inte gjort de än hehe.
men nu ska jag baske-mig börja, bye


miss you..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0