hi

gud så skönt, är inte trött längre men har dock ont i huvudet & magen strular.
jag var så himla trött imorse, jag vaknade några gånger inatt för att jag
hade ont i mellangärdet, de högg typ.. så jag var jätte trött imorse och kände
att jag inte alls skulle gå till jobbet, vilket jag inte gjorde..
men nu har jag sovit massa & nu börjar de kännas bättre, huvudvärken som
jag haft hela morgonen börjar gå över.
men imorgon ska jag till jobbet.

idag ska jag plugga, försöka göra klart de jag har.
jag har imorgon på mig också men ika bra att göra
klart allt så slipper jag tänka på de sen!

imorgon har vi tvättstugan, jippi..

ska ta kaffe nu och börja plugga! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0