Härlig dag

Idag har jag som sagt varit i stallet med min syster, Nova & Daniel :)
vi hade de jätte mysigt, grillade korv, gick med madde när hon red,
och det var verkligen behövligt.
Man kan ju inte sitta inne en sådan dag, jag hade gått en promenad
om jag inte hade följt med dom men det är inte så roligt att gå själv ju.
Vi fick iallafall strålande sol & en varm dag, mhhmm we like.

Efter stallet så åkte vi hem till mig för min syster skulle få tillbaka deras mobila bredband.
Och när jag kommer in i porten så ser jag att det sitter en shampoo flaska på
handtaget och  då sa jag de till mi syster & hon sa "de måste va något sorts meddelande" haha,
och sen slog de mig att tommie inte hade några nycklar med sig
eller batteri på mobilen.(han hade varit och tränat speedway i eskilstuna hela dagen)
Så jag gick in i lägenheten och skulle kolla om han satt och huttra
på baksidan, och de gjorde min stackars älskling <3 haha..






Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHHAHHA de e humor i sär klass. hahhaha



tack för en myyys dag idag. puss älskar dig!!!!

2010-04-03 @ 21:22:57
Postat av: Angelica

Hahahah, jaa :D



Tack själv hjärtat, älskar dig <3

2010-04-04 @ 14:39:11
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/
Postat av: Anneli Carlén

Alltså det ser ut som om det är kolsvart ute ju..haha

2010-04-06 @ 20:52:45
Postat av: Angelica

ja, vi tog de på kvällen haha!

men de va precis sådär han satt när jag kom hem, snutte då! :D

2010-04-07 @ 13:11:36
URL: http://angelicacarlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0