Godnatt

Morgonen började tidigt, tommies pappa kom och hämtade oss kl 8
& då åkte vi till eskilstunas bana, tommie träna för första gången i år
och det gick bra mot slutet, han ramla och skrapa upp sin lilla rumpi
men inget allvarligt hände som tur var. Förra säsongen, sista tävlingen
ramlade ju han och bröt handleden så det var ju lite jobbigt att se han
köra så fort igen, allt jag tänkte var "ta de lungt" och de gjorde han :)

Han skrev kontrakt med getingarna för inte så himla länge sen,
men nu har dom gått i konkurs & laget har lagt ner, inte alls roligt
men vi kan inget göra. Han ska iallafall köra den här säsongen
så får vi se hur det blir med nästa, det är ett helt år kvar så dom
hinner tänka lite hur dom vill göra, för att tommie ska bli bättre &
få kunna utveckla sig måste han komma upp till allsvenskan,
de funkar inte att köra i division 1 hela livet.

Men slut pratat om de, vi kom hem vid typ halv 5 & började med maten
direkt.. Fläskfilé, potatis kroketter med beasås :) det är ju nästan de
godaste som finns.. mums!

Imorgon ska tommie och hans pappa till eskilstuna igen och träna.
men imorgon blir de mer som en trän-tävling ? lr hur jag ska förklara :)
men jag ska stanna hemma, städa & plugga.. middagen ska stå serverad
när min älskling kommer hem.
Nu är de läggdags, see yoooou

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hej! Jag har gett 5 stjärnor till din bikini på nelly.se. Hoppas du vill rösta på mina=) Dom finns på bloggen.

2010-04-03 @ 11:52:56
URL: http://tanjaselma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0